Your message has been sent, you will be contacted soon

Call Me Now!

Zamknij
Strona główna » Omlety i naleśniki » DIETETYCZNE PLACKI Z TUŃCZYKIEM

DIETETYCZNE PLACKI Z TUŃCZYKIEM

Kolejne na Blogu Fitness Food szybkie, pożywne ale i dietetyczne śniadanie. Placki z tuńczykiem, dużo białka, mało węgli i niewiele tłuszczów. Placki polecamy szczególnie osobom na dietach Low Carb. Do spożycia na ciepło z dodatkiem pesto lub dietetycznego sosu czosnkowego albo na zimno, w pudełku zabranym do szkoły lub pracy. Wypróbujcie już jutro!

Czas przygotowania: 10 minut
Składniki 3-5 sztuk

  • 3 jaja (~200g)
  • 120g tuńczyka w sosie własnym, kawałki (1 puszka)
  • 60g otrębów owsianych
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 2 ząbki czosnku
  • łyżeczka musztardy
  • szczypiorek
  • pieprz, sól
  • oliwa z oliwek

Przygotowanie

Przygotowanie tych placków jest banalnie proste. Jajka roztrzepujemy w misce, dodajemy odsączone kawałki tuńczyka, wyciśnięte ząbki czosnku, posiekany szczypiorek i wszystkie pozostałe składniki oprócz oliwy. Oliwę rozgrzewamy na gorącej patelni i smażymy na niej z obu stron, małe (5 sztk.) lub większe (3 sztk.) placki.

Wartości odżywcze *

Białko: 59g
Węglowodany: 13g
Tłuszcz: 30g
Kalorie: 570 kcal

* Wartości odżywcze, podane jak zawsze dla wszystkich składników. Placek plackowi nie równy ;)



Tagi:

Jeden komentarz

  1. Anka

    Baaardzo nam smakowały :)) Polecam :)

Leave a Comment