fitness-food.pl zdrowa żywność

Omlety i naleśniki / Przepisy

OMLET W 5 MINUT

Dziś na szybko, dietetyczny omlet w 5 minut. Zamiast jajek na miękko, na twardo lub zamiast jajecznicy – błyskawiczny omlet z trzech składników. Jajka, szczypiorek i przyprawy. Cienka patelnia do naleśników i ogień. To wszystko czego potrzeba do przygotowania szybkiej, białkowo-tłuszczowej kolacji. Zero węgli.

Czas przygotowania: 5 minut
Składniki

  • 3 jajka
  • szczypiorek
  • pieprz i sól

Przygotowanie

Co tu dużo pisać, jajka roztrzepujemy w miseczce z drobno posiekanym szczypiorkiem. Dodajemy przyprawy i wylewamy wszystko na gorącą patelnię do naleśników i omletów. Smażymy 1-2 minuty pod przykryciem. Wyłączamy ogień i nie zdejmując przykrywki czekamy 2 minuty aby omlet ściął się jeszcze trochę z góry. Teraz łatwo będzie go przewrócić na drugą stronę (dla tych którzy muszą mieć omlet usmażony z obu stron – jak na zdjęciu) albo można już podawać na talerz, posypując dodatkowym szczypiorkiem.

Wartości odżywcze *

Białko: 23g
Węglowodany: 1g
Tłuszcz: 18g
Kalorie: 254 kcal

wyliczone dla 3 średnich jaj po 70g

5 Comments OMLET W 5 MINUT

  1. Yaa

    Tak… Na jedno żółtko 0,1g węgli. Panie Piotrze, widać, że to jest wliczone…

  2. Makara

    wydaje mi się, że przepisy na stronie fitness są dla ludzi ćwiczacych :) białko to budulec mięśni, mięśnie spalają tłuszcz, ale żebyśmy mieli siłę używać mięśni potrzebujemy węglowodanów- naturalnych jak jajko, przecież to nie jest batonik a białko :)

Leave A Comment

CommentLuv badge

Obserwuj nas na: