fitness-food.pl zdrowa żywność

Omlety i naleśniki / Przepisy

Wytrawny omlet z mąki żołędziowej z tuńczykiem i warzywami

Żeby nie było, że na śniadanie jemy tylko jajka i boczek, dziś polecamy przepis na wytrawny omlet z bezglutenowej mąki żołędziowej z tuńczykiem i świeżymi warzywami.

 

Składniki na omlet:

 

 

Składniki na wierzch:

 

Przygotowanie:

Rozbić jajka z mąką, mlekiem (wodą), dodać przyprawy i odczekać 5 minut. Rozgrzać masło na patelni i smażyć omlet z dwóch stron. Na wierzch położyć farsz: połączona ostra pasta curry z tuńczykiem, oliwą i warzywami.

Charakterystyczny smak mąki żołędziowej potrzebuje ostrych dodatków, zatem pasta curry idealnie sprawdziła się jako brakujący element, a wraz z tuńczykiem stworzyła smaczne połączenie. Jest to bardzo szybki pomysł na pełnowartościowy posiłek, który przygotujesz w 10 minut.

Mąka z żołędzi jest bezglutenowa, a dzięki wysokiej zawartości błonnika zapewnia uczucie sytości na dłużej, dlatego zachęcam do eksperymentów z jej udziałem.

 

Autorką tego artykułu jest Karolina Gołaś. Doradca żywieniowy, studentka dietetyki, szczególnie zainteresowana dietetyką sportową oraz kliniczną. Wyznaje holistyczne podejście do człowieka poprzez zdrowe odżywianie, sport, sen, odpoczynek i równowagę psychiczną w celi poprawy sprawności i kondycji, samopoczucia, leczenia chorób dietozależnych i dolegliwości.

Po godzinach miłośniczka treningu siłowego, biegania i wszelkiej aktywności ruchowej. Prowadzi bloga Analityka Dietetyczna, lubi mięso i dobrą kawę ;)

1 Comment Wytrawny omlet z mąki żołędziowej z tuńczykiem i warzywami

Leave A Comment

CommentLuv badge

Obserwuj nas na: