Kasza i ryż 

Kasza jest bogatym źródłem skrobi, która w organizmie rozkłada się powoli na glukozę - paliwo potrzebne do pracy mózgu i wszystkich innych komórek. Ryż to bogate źródło potasu, który reguluje gospodarkę wodą organizmu i utrzymuje prawidłowy rytm serca. Oba te zboża to bardzo dobre źródła węglowodanów niezbędne w zdrowej diecie.

  • kasza
    kasza

    Kasza jest bogatym źródłem skrobi, która w organizmie rozkłada się powoli na glukozę - paliwo potrzebne do pracy mózgu i wszystkich innych komórek. W skład kasz wchodzą witaminy z grupy B: B1 (tiamina), B2 (ryboflawina), PP (niacyna), B6 (pirydoksyna), kwas foliowy i witamina E. Sporo jest również składników mineralnych, głównie potasu obniżającego ciśnienie, żelaza zapobiegającego niedokrwistości oraz magnezu korzystnie działającego na układ nerwowy i pracę mięśni (w tym sercowego).

  • ryż
    ryż

    Ryż to bogate źródło potasu, który reguluje gospodarkę wodą organizmu i utrzymuje prawidłowy rytm serca. Jest bardzo dobrym wyborem dla osób mających nadciśnienie. Ze względu na fakt iż ryż to zboże bezglutenowe poleca się go dzieciom i alergikom. Ryż działa oczyszczająco i detoksykująco, nie zawiera tłuszczu ani cholesterolu. Brązowe odmiany a także ryż dziki, zawierają bardzo ważną witaminę B1, odpowiedzialną między innymi za sprawne działanie naszego układu nerwowego.

Zawartość koszyka

Brak produktów

Do ustalenia Wysyłka
0,00 zł Razem

Zobacz koszyk

Szukaj

Menu

Zawartość schowka

Brak produktów

Zobacz schowki