fitness-food.pl zdrowa żywność

Kanapki i przekąski

JAJKA Z PASTĄ Z TUŃCZYKA

Dziś kolejna błyskawiczna i efektowna przekąska na każdą okazję. Aromatyczna przystawka bogata w białko i jednocześnie z niską zawartością węglowodanów (dla osób na dietach low carb) czyli jajka nadziewane pastą z tuńczyka. Farsz jest generalnie kwestią zupełnie dowolną, także zapraszam do eksperymentowania z innymi nadzieniami i dzieleniem się efektami w komentarzach poniżej lub na facebook’u.

Czas przygotowania: 10 min
Składniki

5 jaj
puszka tuńczyka w kawałkach w sosie własnym
15ml oliwy z oliwek
świeża bazylia lub szczypiorek lub rukola
pieprz, sól

Przygotowanie

Kolejna szybka przekąska, tym razem z czasem przygotowania nawet poniżej 10 minut. Jajka gotujemy na twardo, przekrawamy na pół. Żółtka usuwamy i wkładamy do miski razem z tuńczykiem, oliwą z oliwek, drobno posiekaną bazylią, pieprzem i solą. Wszystko dokładnie mieszamy tworząc jednolitą pastę (można dodać łyżeczkę majonezu light do smaku) a następnie umieszczamy w białkach jaj. Smacznego.

Wartości odżywcze

Białko: 53g
Węglowodany: 1g
Tłuszcz: 31g
Kalorie: 479 kcal

1 Comment JAJKA Z PASTĄ Z TUŃCZYKA

Leave A Comment